„Swedbank“ darbuotojų gerovė – viena iš prioritetinių sričių. Nuo 2019 m. organizacija turi pasirengusi darbuotojų psichikos sveikatos gaires, kurių tikslas užtikrinti, kad kiekvienas darbuotojas jaustų emocinį saugumą ir gautų reikiamą palaikymą bei pagalbą stiprinant savo psichikos sveikatą bei konstruktyviai sprendžiant psichikos sveikatos problemas. Taip pat parengta smurto ir priekabiavimo prevencijos politika, kurioje apibrėžiama, kas yra psichologinis smurtas bei parengtas aiškus procesas, ką daryti ir kaip pranešti patyrus nederamą elgesį.
Organizacija nuolatos imasi įvairių priemonių, kuriomis būtų siekiama mažinti stresą darbe ir prisidėti prie darbuotojų emocinės sveikatos stiprinimo bei darbo ir asmeninio gyvenimo balanso derinimo. 2020 m. naujas postūmis darbo su balansu srityje tapo bendradarbiavimas su Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba. „Swedbank“ tapo bandomąja organizacija – laboratorija, pasiruošusia ne tik užtikrinti geresnes balanso galimybes savo darbuotojams, bet ir dalintis savo patirtimi ir išmokimais su kitomis organizacijomis. Jau penktus metus egzistuoja stipri, nuolat besiplečianti meditacijos bendruomenė, kurioje vyksta reguliarios meditacijos hibridiniu būdu,7 kartus per savaitę. Darbuotojams suteikiama galimybė jungtis prie emocinės gerovės programėlės ir pasinaudoti psichologų konsultacijomis nemokamai, taip pat veikia emocinės paramos linija telefonu.
Organizuojami žingsnių iššūkiai bei įvairios sveikatingumo veiklos tiek sveikatingumo savaičių metu, tiek ištisus metus. Įmonė turi universalią lauko sporto aikštelę. Darbuotojų patogumui teikiamos gydomųjų bei profilaktinių masažų paslaugos banko patalpose, sudaroma galimybė sportuoti banko patalpose įrengto sporto klubo treniruoklių salėje, prisijungti prie įvairių grupinių treniruočių. Taip pat dalinamasi treniruočių įrašais norintiems sportuoti namuose. Vykdo įvairias šviečiamojo pobūdžio iniciatyvas, veikia Savitarpio pagalbos grupės. Periodiškai vykdomos įvairios apklausos (prieš paleidžiant bet kurią iniciatyvą pasiteiraujama darbuotojų ir darbo tarybos), kurių tikslas be kita ko yra išsiaiškinti emocinio klimato darbe situaciją.
Suteikiamos 3 papildomos laisvos dienos sveikatinimui, veikia popamokinės erdvės darbuotojų vaikams (Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose), dalinai kompensuojamos vasaros stovyklos darbuotojų vaikams, suteikiama galimybė dirbti ne visą darbo dieną ir palaipsniui grįžti į darbą darbuotojams, esantiems vaiko priežiūros atostogose ir kt.
Dirbama su lyderystės gerųjų praktikų įtvirtinimu ir – puoselėjama įsitraukimo ir atsakomybės kultūra. 2022 m. vadovams buvo pasiūlyta gilinti savo žinias tokiose temose kaip neuroįvairovė, depresija ir nerimas, psichologinis ir fizinis smurtas, įvairios priklausomybės.